به میز امداد شتاب خوش آمدید ...

سيستم امداد شتاب با هدف خدمت رساني به مشتريان بانکهاي عضو شبکه شتاب و تسهيل در فرايند پيگيري رفع مغايرتهاي اين شبکه راه اندازي گرديده است.

   لطفا قبل از ثبت هر گونه پيگيري مغايرت به موارد زير توجه  کنید:

1-     اين سيستم تنها قادر به پاسخگويي به مغايرتهاي شبکه شتاب و شاپرک مي باشد. لذا جهت پيگيري مغايرتهاي غير شتابي که صادر کننده کارت و دارنده پايانه ( خود پرداز، درگاه پرداخت اينترنتي ، تلفنبانک ، اينترنت بانک ...) یکسان هستند ، با شماره سیستم پشتیبانی بانک مربوطه   تماس بگيريد و یا به يکي از شعب همان بانک مراجعه نماييد.
توضيح 1:
انتقال کارت به کارت در صورتيکه که کارت مبدا و يا مقصد متعلق به بانک ديگري باشد ، شتابي محسوب شده و از اين قاعده مثتثني است.

توضيح 2 :
در حال حاضر کليه تراکنشهايي که از طريق پايانه هاي فروشگاهي
(POS) صورت ميگيرند ، تراکنش شتابي محسوب ميگردند.

2-      معمولا در صورت بروز مغايرت در سيستم شتاب، مبلغ کسر شده  طي دو روز کاري (بدون احتساب تعطيلات)، به  طور خودکار به حساب کارت مبدا باز گردانده مي شود. لذا پيش از ثبت مغايرت، مطمئن شويد که حتما دو روز کاري از تاريخ انجام تراکنش سپري شده است.

3-      اين سيستم تنها پاسخگوي دارندگان کارت ميباشد . فروشگاههاي دارنده POS ، براي پيگيري مغايرتهاي حسابي خود ميبايست با امداد شاپرک تماس بگيرند

  همچنین براي ثبت و يا پيگيري مغايرت خود، مي توانيد با شماره تلفن 29911 نيز تماس حاصل نماييد. اطلاعات سامانه اينترنتي و سامانه تلفني 29911 مشترک بوده و ميتوان کد پيگيري ارائه شده در يک سيستم را در سيستم ديگر نيز پيگيري نمود.