سيستم امداد شتاب با هدف خدمت رساني به مشتريان بانکهاي عضو شبکه شتاب و
تسهيل در فرايند پيگيري رفع مغايرتهاي اين شبکه راه اندازي گرديده است.
1- اين سيستم تنها قادر به پاسخگويي به مغايرتهاي شبکه شتاب و شاپرک مي باشد.
لذا جهت پيگيري مغايرتهاي غير شتابي که صادر کننده کارت و دارنده پايانه
2-
معمولا در صورت بروز مغايرت در سيستم شتاب، مبلغ کسر شده
طي دو روز کاري (بدون احتساب تعطيلات)، به
طور خودکار به حساب کارت مبدا باز گردانده
مي شود. لذا پيش از ثبت مغايرت، مطمئن شويد که حتما دو روز کاري از تاريخ انجام
تراکنش سپري شده است.
3-
اين سيستم تنها پاسخگوي دارندگان کارت ميباشد . فروشگاههاي دارنده
، براي پيگيري مغايرتهاي حسابي خود ميبايست با
امداد شاپرک تماس بگيرند